Marketingul tradițional devine din ce în ce mai puțin eficient cu fiecare minut; ca un marketer cu viziune, știți că trebuie să existe o metodă mai bună.

Implică-te în marketingul de conținut

Marketingul de conținut este o abordare strategică de marketing care se concentrează pe crearea și distribuirea de conținut valoros, relevant și consecvent pentru a atrage și a reține un public bine definit și, în cele din urmă, pentru a stimula acțiuni profitabile din partea clienților.
În loc să vă promovați produsele sau serviciile, oferiți conținut cu adevărat relevant și util clienților potențiali și existenți pentru a-i ajuta să-și rezolve problemele.

Marketingul de conținut este utilizat de branduri de top

Cercetarea noastră anuală arată că majoritatea covârșitoare a marketerilor utilizează marketingul de conținut. De fapt, este folosit de multe organizații de renume din lume, inclusiv P&G, Microsoft, Cisco Systems și John Deere. De asemenea, este dezvoltat și aplicat de întreprinderi mici și magazine private din întreaga lume. De ce? Pentru că funcționează.

Marketingul de conținut este benefic atât pentru profitul dvs., cât și pentru clienți

În mod special, există patru motive principale și avantaje ale utilizării marketingului de conținut de către companii:

  • Creșterea vânzărilor
  • Reducerea costurilor
  • Clienți mai loiali
  • Conținut ca centru de profit

Conținutul este prezentul și viitorul marketingului

Reveniți și citiți din nou definiția marketingului de conținut, dar de data aceasta eliminați cuvintele „important” și „valoros”. Aceasta este diferența dintre marketingul de conținut și alte deșeuri informaționale pe care le primiți de la companii care încearcă să vă vândă „ceva”. Companiile ne trimit constant informații – doar că, în cele mai multe cazuri, nu sunt relevante sau valoroase (puteți spune „spam”?). Asta face ca marketingul de conținut să fie atât de intrigant în prezent, când fiecare persoană primește mii de mesaje de marketing pe zi.

Marketingul este imposibil fără conținut de calitate

Indiferent de tacticile de marketing pe care le utilizați, marketingul de conținut trebuie să facă parte din procesul dvs., nu un element separat. Conținutul de calitate este parte integrantă a tuturor formelor de marketing:

  • Marketingul pe rețelele sociale. Strategia de marketing de conținut precede strategia dvs. de social media.
  • SEO: motoarele de căutare recompensează companiile care publică conținut de calitate și consecvent.
  • PR: Strategiile de PR de succes trebuie să abordeze problemele relevante pentru cititori, nu pentru afacerea dvs.
  • PPC: pentru ca PPC să funcționeze, aveți nevoie de conținut excelent.
  • Marketingul inbound: conținutul este cheia atragerii de trafic și lead-uri inbound.
  • Strategia de conținut: strategia de conținut este o parte esențială a celor mai multe strategii de marketing de conținut.

Marketingul de conținut vs. marketingul inbound

Ce-ar fi dacă clienții dvs. ar aștepta cu nerăbdare marketingul dvs.? Ce-ar fi dacă, primind mesajul în format tipărit, prin e-mail sau pe site, ar petrece 15, 30, 45 de minute cu el? Ce-ar fi dacă l-ar anticipa și l-ar împărtăși cu colegii lor?
Dacă sunteți intrigat și doriți să aflați mai multe, vă putem ajuta. Iată câteva modalități populare de a începe:

  • Nou în marketingul de conținut?
  • Aveți nevoie de o strategie de conținut?
  • Căutați exemple de marketing de conținut?
  • Desfășurați activități de marketing?
  • Aveți nevoie de consultanță specifică pentru organizația dvs.?

Nu ezitați să ne contactați pentru orice întrebări sau clarificări.